Tuesday, February 18, 2014

Kenapa Isagenix?

9 SEBAB Kenapa saya memilih Isagenix?

1. Selama lebih kurang 3 tahun saya berniaga online, tidak pernah saya jumpa sebuah syarikat yg telah menyediakan SEMUA KEPERLUAN kepada associates dan pengguna product. Terutamanya individu seperti saya yg sering sibuk dengan urusan rumahtangga. Jadi semua urusan order sememangnya 100% di hujung jari.

2. Dengan menjadi associates saya diberikan web sendiri www.shedthosefats.isagenix.com yg sesiapa sahaja dari 9 buah negara boleh membeli product dari saya tanpa saya sendiri membuat pengeposan. Pengguna buat pembelian, pekerja dari company akan membuat packaging yang kemas dan cantik.

3. Kos penghantaran semurah 2% dari jumlah pembelian. Penghantaran courier daripada TNT sehingga ke depan pintu.

4. Online webinar and recorder webinar dan training yang memberi tunjuk ajar dari penggunaan product dan juga bagaimana cara yg sesuai utk berkongsi kebaikan product mahupun perniagaan.

5. Video-video mengenai produk, perniagaan dan senaman di Youtube.

6. Kemudahan di hujung jari dgn Isagenix To Go mobile apps

7. Branding, Packaging, Starter kit, Guidebook yg sangat cantik dan presentable disediakan.

8. Product yang berkesan, saya dah cuba kesemua produk yang di pasarkan di Malaysia.

9. Sistem You + 2 , Them + 2 yang mampu mengembalikan dan melipatgandakan modal saya sebanyak RM750 dlm masa hanya 1 BULAN. Hanya ikut system dan jana pendapatan USD600 (+- RM2K) pada 30 hari PERTAMA! Saya memang sangat TERUJA!



Untuk ketahui lebih lanjut, anda boleh lihat di bawah ini:
Tonton: www.isamovie.com
Web Shopping Cart: www.shedthosefats.isagenix.com
FB Page: www.facebook.com/shedthosefats
Hubungi saya: +6019 221 2213